راه اندازی ربات پشتیبان جانسو

تیم مدیریتی جدید شرکت بازاریابی جانسو ، برای رفاه حال شما بازاریابان گرامی، سیستم تیکت پشتیبانی از طریق ربات تلگرامی جانسو را راه اندازی و پیاده سازی نموده است.

از این به بعد تمامی بازاریابان جانسو، می توانند کلیه درخواست های پشتیبانی خود را از طریق ربات زیر برای کارشناسان مربوطه ارسال نمایند و در کمترین زمان ممکن پاسخ کارشناس را روی تلگرام خود مشاهده نمایند.

بدیهی است چون نظرات و درخواست های شما مستقیم به کارشناسان مربوطه ارسال می گردد ، لذا سرعت امور پشتیبانی شما چندین برابر خواهد شد.

خواهشمند است قبل از استفاده از این ربات تمامی آموزش های مربوطه را مطالعه بفرمایید و به نکات ارسال تیکت توجه نمایید. پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما کمال تشکر را داریم

 

راهنمای استفاده از ربات تلگرام:

1- ابتدا وارد ربات تلگرامی با آدرس فوق شوید: @JansuNetworkBot

لینک ورود به ربات

2- پس از ورد به بات دکمه start را فشار دهید

 

 

3- در این قسمت شما می توانید، درخواست خود را انتخاب نمایید.

 

 

4- چنانچه شما قصد بازیابی رمز عبور خود را دارید روی دکمه بازیابی رمز عبور کلیک نمایید.

 

 

5- چنانچه شما قصد ست کردن رمز دوم را دارید می بایست از پنل کاربری خود اقدام به تغییر رمز نمایید . با توجه به اینکه ست کردن رمز دوم فقط  و فقط یکبار انجام می شود ، اگر بازاریابی رمز دوم خود را فراموش کند می تواند از طریق بات و گزینه رمزدوم اقدام به ریست کردن رمز دوم خود نماید و سپس وارد پنل کاربری خود در سایت شده و رمز دوم خود را وارد نماید.

6- برای مشاهده فروش زیر مجموعه خود،  دکمه مشاهده فروش زیر مجموعه را فشار دهید.

7- برای مشاهده فروش شخصی خود دکمه فروش شخصی را فشار دهید

8- چنانچه درخواست شما جزء موارد بالا نبود، لطفا از طریق دکمه ارسال تیکت، تیکت خود را ارسال نمایید.

برای اینکار روی دکمه ارسال تیکت کلیک کرده و دپارتمان مربوطه را انتخاب نمایید

 

 

و سپس تیکت خود را تایپ کرده و ارسال نمایید:

 

سپس منتظر بمانید تیکت شما توسط پشتیبان مربوطه پاسخ داده شود.

نکات ارسال تیکت:

1- هنگام ارسال تیکت دپارتمان مربوطه را درست انتخاب نمایید در غیر اینصورت به تیکت شما پاسخ داده نخواهد شد

2- به هیچ وجه درخواستی برای بازاریابان زیرمجموعه و دیگر بازاریابان ارسال نفرمایید . تیکت هایی که به این صورت می باشد پاسخ داده نمی شود. هر بازاریابی می بایست تیکت مربوط به خود را ، خود ارسال نماید نه هیچ شخص دیگر

3- چنانچه شما آی دی تلگرام خود را در سایت وارد نکرده اید لطفا از قسمت طالاعات کاربری سایت ، بخش آی دی تلگرام ، اقدام به ست کردن آن نمایید تا بتوانید از خدمات ربات تلگرامی جانسو استفاده کنید. اگر شما رمز عبور خود را فراموش کرده اید و نمیتوانید برای ست کردن  آی دی تلگرام وارد پنل کاربری خود شوید، می بایست کپی کارت ملی+ کپی شناسنامه + یک درخواست نامه مبنی بر ست کردن آی دی تلگرامی + شماره همراه و کد ملی خود را به ایمیل it@jansu.ir  ارسال نمایید . پس از 24 ساعت کاری  آی دی تلگرام شما ست خواهد شد و شما میتوانید از بات استفاده نمایید.

4- لطفا تیکت خود را به صورت دقیق و مفصل ارسال نمایید تا سریعتر به تیکت شما پاسخ داده شود.

5- نیاز نیست در متن تیکت شماره بازاریابی و اسم خود را مطرح نمایید. ربات تلگرامی ما شماره بازاریابی و اسم شما را تشخیص خواهد داد.

 

دسته بندی تیکت ها:

دپارتمان IT: 

  • مشکل در صفحات سایت
  • مشکل در ثبت نام در سایت
  • مشکل در خرید از سایت
  • مشکل در شماتیک
  • مشکل در نحوه محاسبه پورسانت
  • مشکل در قرارنگرفتن  فروش در جایگاه
  • مشکل در عدم ویرایش اطلاعات کاربری
  • مشکل در لغو از صنعت

دپارتمان مالی:

  • مشکل در عدم واریز پورسانت
  • زمان واریز پورسانت ها
  • مشکل در شماره کارت های بانکی
  • و کلیه امور مربوط به پرداخت و کارت های بانکی و واریز ها
  • ویرایش اطلاعات کارت بانکی

دپارتمان بازرگانی:

  • گرفتن نمایندگی
  • ثبت نام تیمی بازاریابان
  • امور مربوط به شارژ کالا
  •  انتقادات و پیشنهادات برای یک محصول خاص

دپارتمان بازاریابان:

  • امور مربوط به لیدرها
  • شکایات و انتقادات از شرکت و بازاریابان

دپارتمان انبار مرکزی( فاکتورهای پیک و پست)

  • عدم دریافت کالا
  • کلیه امور مربوط به پیک و پست و ارسال کالا